Op zoek naar verbinding?

Hoe houd je binnen je organisatie verbinding in deze nieuwe werkelijkheid? Verbinding tussen collega’s, tussen afdelingen en de rest van de omgeving. Voorheen wist iedereen elkaar goed te vinden, kwam je elkaar tegen bij het koffie apparaat en in de kantine en stonden er volop overleggen gepland. Dat is nu anders. We gaan nooit meer helemaal terug naar ‘’vroeger’’ en als directe, live verbindingen wegvallen vraagt dat een nieuwe manier van organiseren. Maar hoe dan wel?

Dit is een voorbeeld van een onderwerp dat perfect bij een Krekeldag past.

Een Krekeldag: je toolkit weer up-to-date

We stellen onze doelen van een Krekeldag altijd binnen bereikbare proporties. Dus geen ge-blabla, maar met beide benen op de (natuurlijke) grond helpen we bedrijven in de vaart der volkeren. Onze ingrediënten: iemand die de natuur als inspiratiebron heeft, een dynamische moderator/coach in combi met een workshop door een expert in het desbetreffende vraagstuk.

Een natuurlijke ontmoeting als sterke basis

En ja: altijd met een frisse neus en in combinatie met iemand die zijn kracht uit de natuur haalt. Dus bijvoorbeeld: een horsemanshipper legt uit hoe je een ‘kudde van twee’ vormt als je een team op afstand moet leiden of je gaat eerst met schapen aan de slag om vervolgens met elkaar te gaan kijken hoe we onze klanten de goede kant op kunnen sturen. De natuurlijke ontmoeting past steeds perfect bij het vraagstuk.

Een frisse neus en volop inspiratie

Daarbij geeft de natuur – we spreken uit ervaring – steeds letterlijk de ruimte: we zitten niet te dicht op elkaar én in ons hoofd creëert de natuur een open mind die creativiteit, out-of-the-box denken en efficiency in de hand werkt.

Dit is de ideale kick off om het gesprek aan te gaan over hoe verbindingen binnen jouw organisatie kunnen worden georganiseerd en geoptimaliseerd in de toekomst.

Maar uiteraard kan het ook over andere onderwerpen gaan, zoals ”je team leiden op afstand”, over de nieuwe manier van werken (thuis en op kantoor), of over vitaliteit en work/life balance etc.

Total: